känslornas blogg

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Helgen ändra mina insikter!

Av Sinnan Hammar - 14 oktober 2012 19:54

Hej bloggen turken är här igen!!


Har inte skrivit i helgen som ni har sätt, men kan berätta om den trevliga och helt otroligt spännande helgen på länge.


Först på fredagen så åkte jag till lo och träffa Nikolas och Acce och som vanligt blir vi dom 3 pajaserna!

Men fick höra något av Niko att jag ser bra ut och att jag själv vet om det.. och problemet med tjejerna på lo så blir dom mera intresserad av människor som är relativt nya där.. så vi som kämpar får det svårare... jag höll på att flyga av stolen när jag fick veta det, för jag märker inte av det han säger!!!! Sen i alla fall så åkte jag ner på stan och va med på street mission och träffa en person som jag inte trodde skulle va så snäll och pratsam herrens namn va i alla fall Stålhe Myrhe. och kvällen slutar med att jag och Niko åker hem och lägger oss sover. 


Lördags dagen börjar med att jag lämnar Niko ensam hemma med min bror för att jag skulle på ett snabbt möte på stan. Sen när jag va färdig med det så åker jag Haci, Niko, Jakob, Sebbe och Ersson och kollar på bio. Det var helt klart den bästa filmen jag har kollat på!! Filmtiteln va Ted helt klart en film jag rekommenderar för er som verkligen gillar humor! Sen så på kvällen så va det Street mission igen och kvällen börjar med att jag hjälper en kvinna som har ångest och knappt kunde andas så jag sitter och pratar med henne till ambulansen kommer. sen på kvällen så står jag och pratar med hur många som helst det var den bästa kvällen på länge!


Så  nu kan jag ta dagens ämne på samma gång! Jag har haft en del funderingar hur vi människor fungerar när man tänker på förhållande och vill starta något nytt. Jag har märkt att vi människor även jag har gjort så att man går efter utsidan och egentligen skiter i insidan och det är ju helt fel!!! Men jag håller med om att det är ju inte fel att ha en snygg utsida och en fin insida det gör det hela ett plus. så jag har en del frågor vad ni själva tycker vad ska vi killar/tjejer ha för något? vad är det ni tänker på när ni träffar den "rätta"? 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sinnan Hammar - 4 februari 2013 13:42

Finns det något värre än att vara olyckligt kär? Jag kan inte komma på något just nu iaf. Åtminstone inte något jag själv fått erfara. (Krig, svält, våldtäkt och sånt spelar liksom i en helt annan liga, så det räknas inte just nu).   Alla har nog...

Av Sinnan Hammar - 1 februari 2013 12:55

 Det finns så mycket olycklig kärlek. Jag vet för ni skriver till mig om den hela tiden. Alla mejl och alla kommentarer med 'kärlek' i ämnesraden, jag läser och jag får ont i hjärtat över all olycklig kärlek som inte borde finnas. Alla ni underbara m...

Av Sinnan Hammar - 31 januari 2013 15:54

Det första de flesta människor tänker på när de hör ordet kärlek är förälskelse - att man är kär i en person. Men kärlek är så mycket mer än så. Kärlek är helt fantastiskt. Kärlek är livet. Kärlek är en känsla som alla människor borde få uppleva. Båd...

Av Sinnan Hammar - 29 november 2012 13:16

Hej turken här igen! Har inte skrivit på ett tag men har haft så mycket att göra! Nu iallafall till ämnet som jag har tänkt på en del: Det där med att kämpa eller ge upp. Stanna eller gå. Det där med att veta vad som är rätt, att ensam i en tvåsam...

Av Sinnan Hammar - 19 november 2012 16:18

Heeeeej Turken hära kände att jag behövde skriva av mig lite!   Ämnet är vad folk förändras på alla år som går även jag..   Vad mycket som händer egentligen på ett år. Man kan känna att ett år går snabbt men inte förrän man stannar och känner...

Ovido - Quiz & Flashcards