känslornas blogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Sinnan Hammar - 5 juni 2012 00:10

Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig för allting som du är och du tog mig på fötterna igen, tre ord och jag faller direkt du och jag det bästa som har hänt,

se mig i ögonen, de jag förstår nu. jag vet att vi båda vi behåller i en evighet, förlåt fall jag tvekar ibland men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt, och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär för när du behöver mig kommer jag redan vara där.

en bra bästa vän som fanns där ifrån början du förlät mina fel och tog bort den onda slöjan, för när alla andra svek va de du som stog kvar berättade för mig hur värdefull ag var, du är stjärnan  som föll ner från himlen till jorden utan dig  vore jag en av miljoner!

Håll hårt i min hand när änglarna faller säg ingeting bara håll mig i handen du är det finnaste jag vet, verkligen det finnaste jag vet. Det är svårt att förklara när ord inte räcker till kan inte ge dig allt du önskar dig men du vet att jag vill.


Jag tror ingen förstår det vi delar tillsammans när vi är med varandra så känns det som tiden stannar, du hjälpte mig upp och tog tillbaka mig glädjen. jag säger så mycket men detta är verkligen sant, du kan va den rätta så håll min hand hårt!! Första ögonkastet det var kärlek redan då du har gett mig ett nytt liv och något att tro på, på alla möjliga sätt. Vi ska vara dom som klarar allt tillsammans och har jag dig vid min sida så skiter jag i allt annat. du är det finaste jag vet

Ovido - Quiz & Flashcards