känslornas blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Sinnan Hammar - 20 september 2011 22:33

rekomenderar er att se boiler room bästa filmen på länge och den filmen handlar om hur vi telefonförsäljare lär och och hur vi säger i våra samtal men kan garantera er att det dom säljer är ju luft igentligen det finns juh inte så vi är ju dom hedliga igentemot dom då!! rekommenderar er att kolla på den starkt!   

Av Sinnan Hammar - 20 september 2011 22:16

hade inte tid igår att skriva för jag var för trött och nu idag så har jag jobbat från 9-21 så är ganska trött, men kan berätta vad som hände igår åkte till yrkesskolan igår och hjälpte min vän sikkan med en sak igår! och nu helt plötsligt ska folk från gottsunda gå på henne för en sak som igentligen hon inte ska stå för... orka människor som litar på en person som har lurat människor i stort sätt hela tiden sen helt plötsligt ska man slå henne för att en person ljuger en massa... men i själva verket så ska denna kille som gjorde att allt detta ska få  stå för svars för det han gjorde och inte sikkan för hon har ju inte gjort något men säger bara kom gärna  så kan ni få prata med mig istället orka va töntiga och skicka folk på oss våga va man och kvinna och stå öga mot öga och säg det dära istället för ni blir ju bara mera töntigare i folks ögon fall ni snackar en massa och sen skickar folk på oss... skojar ni eller?? och visst jag va kanske inte så jävla mogen men jag står för det jag gjort så snälla prata med mig istället för att gå på en tjej....


Av Sinnan Hammar - 18 september 2011 19:30

sen ska jag även berätta att folk i min närhet som gillar och snacka en massa kan dra åt helvete för nu börjar ni gå förlångt skit i mitt och sandras problem ingen har med det att göra, förutom hennes familj då! jag går inte och snackar om era problem så jag ber er snällt och vänligt lämna det åt sidan och tänk på andra saker som är viktigare!  <3 

Av Sinnan Hammar - 18 september 2011 19:07

Jag är så förbannat glad idag, slog  rekordet igen på jobbet 11 på 1 timme :D fy fan vad med pengar jag tjärna denna timme! har kommit fram till en sak också det är att du ska aldrig lyssna på en persons ryckte du ska bilda din egna uppfattning! så jag funderar på att strunt i vad folk säger om dig och bilda min egna uppfattning, får höra en massa skit om en person som jag känner sådära trodde jag kände dig bra men verkade inte som det! hare bra! ;)

Av Sinnan Hammar - 18 september 2011 03:49

Kom nyss hem efter en lång resa! va i bjk "björklinge" och träffa sikkan den bästa och hade skoj en stuund sen vid 10 så åkte jag bussen hem och väl hemma så kom jag inte in för att dörren va låst och jag inte hade nykeln på mig så jag fiock gå in till stan igen för att vännta där plus att träffa bror, när jag väl va nere på stan träffa jag min bror på krogen men han va full så jag bestämde mig för att dra vidare så när jag kom ut från krogen träffa jag några undersåtar på mitt jobb så vi stack till wiliams och tog en stor stark sen satt vi bara och prata tills klockan blev 2 sen drog jag hemmåt! väl hemma så hade fredrik kommit hem så det var bara att kliva in och se glad ut!! och nu sitter turken framför datan och undrar hur fan jag är funtad verkar som om man är en skithög som ska kastreras på grund av att man vill va snäll och visa sina nära och kära värme och kärlek men tydligen så visar jag det fel... och jag ska även skriva så alla fattar DET VAR INTE JAG SOM GJORDE SLUT MED MITT EX UTAN HON, så slipper jag höra sen av någon att jag ljuger folk rakt upp i ansiktet! ska sova nu börjar jobba klockan 12 så lite sömn behöver jag så godnatt och sov gott på er!  

Av Sinnan Hammar - 17 september 2011 13:31

hej får be om ursäkt att turken inte har skrivit något i bloggen, men jag har haft det fullt upp med att fixa mitt jobb, får mer och mer ansvar igen vet inte varför men nu får man tillbaka det som man tappat på några dagar men kul är det iallafall, men som sagt har gjort slut med min tjej också tyvärr men vad kan man göra inget man kan älta fast jag har det jävligt svårt att inte göra det :/ men jag har lärt mig att man kan inte skriva ut hur man känner för då får man tydligen bara skit av folk! så jag ska låtsas att va glad på facebook men när jag är arg ledsean så tar jag ut det i bloggen så slipper hela världen se det, men problemet är att jag kommer säkert få skit för detta inlägg men men vad det är faktis så visst jag kan va en jävligt jobbig turk när jag sätter igång och bråkar men på facebook skulle jag aldrig starta ett bråk det blir så töntigt och jag har faktis en fråga till er som jag vill ha svar på!! om jag är sur och jag vill få ut mig ilskan och jag känner att jag väntar med att ta det med personen jag är sur på för då hinner min ilska rinna av lite.. och så ser ni att jag skriver på facebook tex: jag ärskitförbannad! är det omoget av mig? står jag inte upp för mig då? är jag feg? snälla svara på frågorna för jag är faktis intresserad av svaret! ;-D




kan även berätta vad som hände på kulturnatten jag och ett litet gäng gick ner på stan för att dricka lite vi satt på framficka hela natten, sen runt 1 halv 2 sticker dom flesta iväg men jag min lillebror och några andra stannar kvar när jag känner att jag är super kissnödig så jag bestämmer mig för att gå på toan men det va hundrameters kö ditt så jag går ut från vårt bord och över altanstcketet och vakterna vinkade till mig och jag sa till dom jag kommer tillbaka ska bara pissa dom sa ja visst!! när jag väl kommer tillbaka är det en liten kö men jag bestämmer mig för att gå in där jag gick ut så tar ett steg över när en vakt klipper till mig i ansiktet och jag flyger bakåt utanannledning och det va inte så att jag va full på det sättet jag hade druckit 5 öl kanske och alla från vårat bord börja skricka en massa men som vanligt så va man värst så jag skreck en massa bara för att han skulle komma imot mig igen för alla hans vaktkolegor drog bort honom när han slog mig så jag skreck: "din lilla anabolatorsk nu känner du dig tuff va när du har slagit en kille på 70kg och han står bakomvänt när du slår, manligt" han blir tokig och sliter sig verkligen fram men min bror, lindah och hans kolegor håller i han så vaktchefen visste att jag va nycketer och kom fram och prata och sa snälla gör ingen anmälan blablablablablabla lät det typ som det gamla vanliga alltså så jag sa som det va att jag skiter i anmälan men fall han gör något mer då gör jag det .... men kvällen slutade otroligt bra måste jag säga!


juste hahha måste även berätta att jag har för 2 dagar sen sprungit i bara underkläder på gå gatan med mera helt sjuk bara för att jag förlorade med att jag säga jag säljer bäst av alla innan 5 i halv 9 men problemet va att jag blev bästa säljaren på hela timmen men sämsta innen 5 i halv 9 hahaså 30min sålde man 6 st helt sjukt hahah men jag sprang även kommer nog upp en film sen orkar intelägga upp den nu hehehe ;)

Ovido - Quiz & Flashcards